صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۸۷۲۰۳
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴

رئیس دانشکده علوم قرآنی میبد گفت: این دانشکده در سال تحصیلی جدید در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در پنج رشته قرآنی دانشجو می‌پذیرد.

مجتبی مزرعه‌شاهی، رئیس دانشکده علوم قرآنی میبد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: این دانشکده در سال تحصیلی جدید از میان برادران و خواهران علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های قرآنی در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی جدید در این دو مقطع و در پنج رشته پذیرش دانشجو خواهیم داشت که در کارشناسی در رشته‌های «علوم قرآن» و «حدیث» و بر اساس سوابق تحصیل و بدون آزمون و همچنین کارشناسی ارشد در سه رشته «علوم قرآن» و «حدیث» و «علوم قرآنی گرایش اعجاز قرآن و گرایش ادبی» از طریق کنکور و آزمون سراسری دانشجو پذیرش می‌شود.

رئیس دانشکده علوم قرآنی میبد بیان کرد: این دانشکده در سال 1373 تأسیس شده و تا سال 91 تنها در مقطع کارشناسی در رشته علوم قرآن و حدیث پذیرش دانشجو داشته و از سال 91 تاکنون نیز در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های علوم قرآن مجید، علوم قرآن و حدیث، رشته تفسیر و علوم قرآن پذیرش دانشجو دارد.

محمدی مزرعه‌شاهی؛ دانشکده علوم قرآنی میبد واقع در بفروئیه این شهرستان را تنها دانشکده‌ای عنوان کرد که از بین 16 دانشکده علوم قرآنی در سطح کشور پذیرش دانشجو در رشته علوم قرآن و حدیث دارد.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09133555102 تماس گرفته و یا از طریق سایت دانشگاه به آدرس www.quran.ac.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام