صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۸۷۲۸۵
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، تصریح کرد: بر اساس آخرین یافته‌های آزمایشگاهی، ۳۵۱ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا شبانه روز اخیر در استان مرکزی شناسایی و ثبت شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، سید محمد جمالیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، تصریح کرد: بر اساس آخرین یافته‌های آزمایشگاهی، ۳۵۱ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا شبانه روز اخیر در استان مرکزی شناسایی و ثبت شد.

وی اظهار کرد: از این تعداد ۸۴ نفر از این مبتلایان کرونا به‌دلیل وخامت حال عمومی و تظاهرات بالینی شدید در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و مراقبت تخصصی درمانی از آنان انجام می‌شود.۲۶۷ نفر از بیماران جدید کووید ۱۹ استان نیز به‌صورت سرپایی درمان گرفته‌اند و باید تا منفی شدن جواب آزمایش و درمان قطعی در منزل قرنطینه باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان مرکزی از زمان شیوع تاکنون به ۶۸ هزار و ۶۴۹ نفر رسیده است. در 24 ساعت گذشته 5 بیمار کووید ۱۹ استان جان خود را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست دادند و شمار فوتی‌های این بیماری از مرز  به ۲ هزار و ۲۵۳ نفر گذشت.

انتهای پیام