صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۸۷۳۴۹
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با بیان اینکه نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی در استان برگزار شد، گفت: این نذرواره علاوه بر سمنان در ۵۰ شهر کشور برگزار شده است.

به گزارش ایکنا از سمنان،محمد قوسی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره)راستان عصر روز گذشته 7 مرداد در جمع خبرنگاران همزمان با ذبح دام برای توزیع بین نیازمندان استان، با بیان اینکه برای نخستین بار در کشور توسط گروه جهادی ملی نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی صورت گرفت، گفت: ذبح یک هزار و ۸۵۰ رأس دام برای نخستین بار توسط گروه جهادی ملی نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی در ۵۰ شهر کشور خبر داد.

وی با بیان اینکه این گروه با مشارکت یکی از خیران دامغان در ۵۰ شهر کشور برگزار می‌شود، افزود: این میزان دام ذبح و بین نیازمندان توزیع شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به اینکه این خیر دامغانی ۵۰۰ رأس دام به صورت تشویقی در اختیار ۵۰ شهر از نقاط مختلف ایران قرار داده است، متذکر شد: مشارکت این خیر به یک میلیارد تومان رسید.

قوسی با اشاره به اینکه در این طرح هیئات‌ مذهبی، مراکز نیکوکاری سراسر کشور با خرید دام از نذورات مردمی و سهمیه تشویقی خیر استان سمنان این طرح را در سراسر کشور در سال جاری کلید زدند، یاداور شد: در این طرح عظیم بیش از سه میلیارد ۷۰۰ میلیون تومان دام ذبح و بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام