صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۸۷۳۶۶
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

امام‌جمعه ارومیه گفت: افراد پس از رسیدن به قدرت نباید تغییر رفتار دهند به طوری که پیش از مسئولیت و بعد از آن رفتار آنها با مردم زمین تا آسمان تفاوت داشته باشد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، امام‌جمعه ارومیه، ۸ مرداد در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با هیات دولت اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار تاکید کردند که غرب و آمریکا همواره به جای کمک کردن به ایران اسلامی، در صدد ضربه به کشور هستند که باید این امر همواره مورد توجه مسئولان باشد.

وی با اشاره به اینکه پاداش هر خدمتی برای توسعه کشور و رفاه ملت نزد پروردگار متعال محفوظ است، افزود: هر خدمت با اخلاصی در پیشگاه خداوند ذخیره آخرت خواهد بود.

امام‌جمعه ارومیه ادامه داد: دولت سیزدهم طی روزهای آتی، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و اعضای دولت جدید در زمان برعهده گرفتن مسئولیت خدا را در نظر گرفته و برای خدا کار انجام دهند که پاداش زیادی دارد.

وی با بتوصیه به دولت جدید برای استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان در توسعه روزافزون کشور تصریح کرد: اعضای دولت جدید، برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم ایران اسلامی باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشند چرا که در حال حاضر وضعیت معیشتی مردم تعریف چندانی ندارد.

حجت‌الاسلام قریشی با اشاره به اینکه مسئولان باید در همه حالی برای رضای خداوند کار کنند، خاطرنشان کرد: افراد پس از رسیدن به قدرت نباید تغییر رفتار دهند به طوری که پیش از مسئولیت و بعد از آن رفتار آنها با مردم زمین تا آسمان تفاوت داشته باشد.

انتهای پیام