صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۸۷۹۲۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از صدور ۲ فقره گواهینامه حرفه‌ای کسب و کارهای گردشگری در فضای مجازی برای اولین‌بار در استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، آرمان وطن‌دوست، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان کردستان، روز گذشته، 10 مردادماه در جمع خبرنگاران با اعلام خبر صدور اولین گواهینامه‌های حرفه‌ای کسب و کارهای فضای‌ مجازی، اظهار کرد: این مجوزها برای اولین‌بار در استان کردستان و با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و تبلیغات و بازاریابی در زمینه‌های مختلف گردشگری و ایجاد اشتغال در این حوزه برای متقاضیان صادر شده است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان بیان کرد: این متقاضیان سایت‌های خود را برای فعالیت در فضای‌ مجازی ارائه کرده که محتوای سایت‌های معرفی شده توسط آن‌ها بررسی شده و تحت نظارت این معاونت بوده و پس از تایید توسط کارشناسان مربوطه، گواهینامه برای آن‌ها صادر شده است.

وی بازاریابی گسترده و تخصصی و جذب‌گردشگران ورودی از منطقه اقلیم کردستان عراق به عنوان بازار هدف گردشگری خارجی را از دیگر اهداف مهم راه‌اندازی این سایت‌ها عنوان کرد و ادامه داد: این گواهینامه‌ها برای فعالیت ۲ سایت با مدیریت دانا حیدری در شهرستان مریوان و فرهاد زارعی در اقامتگاه بوم‌گردی سیرکول روستای آویهنگ سنندج صادر شده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام