صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۸۸۰۰۷
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی پلدشت گفت: هم‌اکنون ۶۳ گروه جهادی در سطح شهرستان در حال فعالیت هستند و طی سال ۹۹ بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ نفرروز فعالیت کرده‌اند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌ وحید طالبی، امام‌جمعه پلدشت، امروز، 11 مرداد ماه در نشستی با گروه‌‌های جهادی پلدشت، اظهار کرد: هر کجا انقلابی و جهادی عمل کردیم، پیروز شدیم و با کار جهادی هیچ بن‌بستی وجود ندارد و این مهم بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

وی افزود: گروه‌های جهادی وظیفه‌شناس هستند و همیشه در برهه‌های زمانی حساس مثل سیل، زلزله، کرونا و دیگر مقاطع به کمک مردم و انقلاب آمده و با عزم راسخ و گام‌هایی استوار یه نظام و مردم خدمت رسانی کردند.

سرهنگ منصور یوسفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت در ادامه این نشست با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی پلدشت گفت: هم‌اکنون ۶۳ گروه جهادی در سطح شهرستان پلدشت در حال فعالیت هستند و  طی سال ۹۹ بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ نفرروز فعالیت کرده‌اند.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی از اول سال تاکنون بیش از ۷۵۰ نفر روز فعالیت جهادی داشتند که محرومیت‌زدایی، آب‌رسانی، توزیع بسته‌های معیشتی و آموزش، قسمتی از فعالیت‌های این گروه‌های در شهرستان پلدشت است.

انتهای پیام