صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۸۸۳۵۶
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷

فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز خواستار همراهی مسئولان دولتی با جامعه بسیج شرق شیراز برای رفع محرومیت‌ها در این مناطق به منظور کاهش آلام مردم شد.

به گزارش ایکنا از فارس، در ادامه سلسله اقدامات جهادی رفع محرومیت‌زدایی در شهر شیراز، کلنگ مجموعه ورزشی روستای گردخون واقع در انتهای بلوار اتحاد به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی شهید اسکندری سپاه فجر فارس عصر دیروز، 12 مردادماه به زمین زده شد.

احمد جعفری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز در حاشیه این مراسم با تقدیر از رئیس قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه فجر به دلیل پیگیری‌های مستمر و حضور دوره‌ای در این روستا، توجه به ورزش و سرگرم‌سازی سالم جوانان را از اولویت‌های بسیج دانست که شروع به کار فوری این مجتمع ورزشی با دو زمین ۱۰۰۰ متری چمن مصنوعی و زمین خاکی ۵۰۰۰ متری را نمونه‌ای این امر بیان کرد.

وی ضمن تقدیر از پیگیری‌ها و اوامر منظم سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر، خواهان همراهی مسئولان دولتی با جامعه بسیج شرق شیراز در رفع محرومیت در مناطق هدف این رده و کاهش آلام مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی شد.

جعفری خواستار رفع معضل فاضلاب و آب‌های سطحی منطقه به منظور پیشگیری از وقوع مشکلات در فصل زمستان شد که گروه‌های جهادی و بسیجیان رده تحت مدیریت خویش را آماده همکاری جهادی در این راستا اعلام کرد.

فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز اظهار کرد: برنامه سپاه فجر در رفع محرومیت، مطالبه‌گری از مسئولان امر و کمک به ایجاد زیر بنا در صورت درخواست مردمی است که نمونه آن پیگیری آسفالت خیابان و کوچه‌های این منطقه است.

انتهای پیام