صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۸۸۴۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کارنامه درخشانی از ابتدای تأسیس تا زمان حال داشته و خواهد داشت، گفت: اگر این شورا نباشد مراسم ملی و منطقه‌ای ما با مشکلات فراوانی مواجه خواهد شد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌ سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه، 12مردادماه در دیدار با رئیس و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی که به مناسبت 12 مرداد، چهل و یکمین سالگرد تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: کیاست و هوشمندی امام خمینی(ره) موجب تأسیس نهاد و ارگان‌هایی مانند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شد که با فاصله گرفتن از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، اهمیت و جایگاه آن‎‌ها بیشتر مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: امام راحل با آینده‌نگری که داشتند با تأسیس این ارگان‌ها موجب شدند تا امروزه شاهد تأثیرگزاری آنها بوده و هر کجا این نهادها ضعف و مشکل داشتند زیان و خسارتشان به کشور رسیده است.

حجت‌الاسلام‌ قریشی بیان کرد: برای مثال امام خمینی(ره) در تأسیس بسیج با انتقاد و مخالفانی مواجه بود که با یاری خدا و تأسی از متون دینی و ائمه(ع) توانست این ارگان را تأسیس کند و اگر در هشت سال دفاع مقدس و اکنون فعالیت‌های جهادی و فی سبیل‌الله بسیج نبود دچار مشکلات عدیده‌ای می‌شدیم.

وی ادامه داد: ادغام برخی از سازمان‌ها موجب صدمه زدن به اهداف و مسیر اصلی خدمت‌گزاری آن‌ها شده و اگر این اتفاق نمی‌افتاد شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش آن‌ها بودیم. اگر این شورای هماهنگی نباشد مراسم ملی و منطقه‌ای ما با مشکلات فراوانی مواجه خواهد شد این نهاد کارنامه درخشانی از ابتدای تأسیس تا زمان حال داشته و خواهد داشت.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قریشی اظهار کرد: امروزه مسئله تبلیغات بسیار اهمیت دارد و کشورهای مختلف با سرمایه‌گذاری و تفکر در این مورد موجب پیشرفت خود می‌شوند و در جوامعی که به این موضوع پرداخت نشده عقب‌ماندگی مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: از تمامی افرادی که در این شورا فعالیت می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم که با تمام فراز و نشیب‌های موجود با تمام توان و جهادگونه تمامی مسئولیت‌های خود را با سربلندی و موفقیت انجام دادند. مدیریت مراسم ملی در استان استرس و تنش فراوانی دارد که این شورا با مجاهدت همراه با اخلاص به نحو احسن انجام داده است.

انتهای پیام