صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۹۰۶۹۰
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز از اجرای فرامین مقام معظم رهبری در قالب طرح شهید سلیمانی با هدف مقابله با گسترش ویروس کرونا در مراکز دینی و هیئت‌های مذهبی این شهر خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی سپاه احمد بن موسی(ع)، احمد جعفری، فرمانده سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز، 23 مردادماه در حاشیه بازدید از هیئت‌های مذهبی و مراسم‌ عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع) با تأکید بر لزوم حساسیت بیشتر مراکز دینی در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، گفت: طرح پر صلابت شهید سلیمانی در شهر شیراز در ایام محرم و صفر به‌خوبی اجرا می‌شود.

وی با تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری در راستای کنترل ویروس کرونا، این سخنان را جدای از یک دستور نظامی از سوی فرمانده کل قوا، یک حجت و حکم شرعی بر بسیجیان و پاسداران دانست که از همان لحظه ارائه آن، بیش از گذشته به اجرای طرح‌های گوناگون کمک به وزارت بهداشت در مقابله با موج جدید کرونا اهتمام ورزیده خواهد شد.

جعفری  با بیان جایگاه خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف، الگوی بسیجیان همیشه در صحنه را سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و افزود: طرح مشترک مقابله با کنترل ویروس کرونا نیز در قرارگاهی با نام مبارک ایشان اجرا شده و این طرح  ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز، اجرای طرح سرکشی و بازرسی از صنوف، کمک به غربالگری و انجام معاینات تشخیص کرونا، اجرای طرح‌های فرهنگ‌سازی و انجام کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده در این قرارگاه برشمرد که توسط بسیجیان اجرا خواهد شد.

وی در پایان ضمن تسلیت ایام حسینی، از همه دلسوزان کشور به‌ویژه هیئت‌های مذهبی خواست با حضور در صحنه‌های مختلف طرح شهید سلیمانی و کمک به دستگاه‌های متولی بهداشت و سلامت مردم، جامعه را همانند محل برگزاری عزاداری خویش، تبدیل به جلوه‌ای از رعایت دستورالعمل‌های کنند تا با کمک همدیگر از این مرحله دشوار نیز با کمترین هزینه گذر کنیم.

انتهای پیام