صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۹۲۰۷۵
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳

مدیرکل انتقال خون البرز با اشاره به اهدای خون توسط ۷۵۰ شهروند البرزی در روزهای تاسوعا و عاشورا، گفت: پویش نذر خون تمام نشده و نوع دوستان البرزی تا اربعین حسینی فرصت دارند در این طرح شرکت و با اهدای خون خود زندگی را به نیازمندان هدیه کنند.

میرمحمدعلی حسینی، مدیرکل انتقال خون البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اهدای خون البرزی‌ها در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: در این دو روز ۷۵۰ نفر با حضور در پایگاه‌های انتقال خون در پویش نذر خون شرکت کردند.

وی افزود: پویش نذر خون تمام نشده و نوع دوستان البرزی تا اربعین حسینی فرصت دارند در این طرح شرکت و با اهدای خون خود زندگی را به نیازمندان هدیه کنند.

این مسئول توضیح داد: اهداکنندگان مهمترین سرمایه نیازمندان به خون و فرآورده‌های خونی هستند و اگر این ایثارگران نباشند جان هزاران مصدوم تصادفات و حوادث مختلف، بیماران تالاسمی، بیماران هموفیلی نیازمند داروهای انعقادی، بانوان باردار، بیماران سرطانی و افرادی که تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند به خطر می‌افتد.

حسینی گفت: با هدف نظم دهی و جلوگیری از تجمع در مراکز انتقال خون استان و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، امکان نوبت‌دهی الکترونیکی از طریق درگاه رسمی سازمان انتقال خون استان و کشور فراهم‌شده است

انتهای پیام