صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۹۵۱۴۶
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

مدیر جهاددانشگاهی مرکز بیجار گفت: جهاددانشگاهی آمادگی دارد تا زمینه بروز و شکوفایی ایده‌های خلاقانه سربازان را نیز فراهم کند چراکه کسب مهارت و دستیابی به اشتغال پایدار برای سربازان ضرورت است.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کردستان، راحله شریفیان، مدیر جهاددانشگاهی مرکز بیجار در نشست امضای تفاهم‌نامه همکاری فی مابین جهاددانشگاهی مرکز بیجار و فرماندهی انتظامی شهرستان بیجار که دیروز، 13 شهریورماه در جهاددانشگاهی برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح حکمت در جهاددانشگاهی گفت: این طرح با هدف توانمندسازی تحصیلی و مهارتی خانواده کارکنان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران نیروهای مسلح در جهاددانشگاهی اجرا می‌شود.

وی آموزش مهارت‌های کاربردی و تخصصی و آمادگی جهت ورود به بازار کسب و کار را از مزایای طرح حکمت عنوان کرد و افزود: خانواده کارکنان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران نیروهای مسلح، می‌توانند با بهره‌گیری از مزایا و تخفیفات مناسب در دوره‌های آموزشی جهاددانشگاهی بیجار شرکت کنند.

مدیر جهاددانشگاهی مرکز بیجار با اشاره به فعالیت‌های مرکز نوآوری وشکوفایی بیان کرد: جهاددانشگاهی آمادگی دارد تا بستر بروز و شکوفایی ایده‌های خلاقانه سربازان را نیز فراهم کند چراکه کسب مهارت و دستیابی به اشتغال پایدار برای سربازان یک ضرورت است

سرگرد عبدالله‌پور، نماینده فرماندهی انتظامی شهرستان بیجار نیز در این دیدار با تأکید بر تعامل و همکاری هر دو مجموعه بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی با بهره‌مندی از اساتید مجرب می‌تواند نیروی انتظامی را در اجرای مأموریت‌های خود یاری کند.

وی با تأکید بر اینکه گروهی از سربازان، از صلاحیت و بضاعت علمی برای حضور در مرکز نوآوری برخوردار هستند، افزود: نیروی انتظامی با جهاددانشگاهی همواره ارتباط خوبی داشته و درصدد ارتقای این ارتباط در حوزه آموزش و مهارت‌آموزی است.

گفتنی است، این تفاهم‌نامه در ۶ ماده و دو نسخه تهیه و به امضای راحله شریفیان، مدیر جهاددانشگاهی مرکز بیجار و سرگرد امیر عبدالله‌پور، نماینده فرماندهی انتظامی شهرستان بیجار رسید.

انتهای پیام