صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۹۷۳۰۲
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
حجت‌الاسلام عرب انصاری:

معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور گفت: همه تلاش سازمان بازرسی این است که اجازه ندهیم که روحیه شجاعت در مدیران از بین برود و در مقابل به دنبال آن هستیم که مدیران و مسئولان فاسد را سریع شناسایی و برخوردهای قانونی را با آنان داشته باشیم.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب انصاری، معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور امروز، 22 شهریورماه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در کردستان، اظهار کرد: نگاه و توجه اصلی سازمان نظارت و بازرسی به سمت مسائل کلان و اساسی در کشور است، مسائلی که این روزها برای مردم مشکلات اقتصادی فراوانی به وجود آورده است.

وی افزود: برای حل بخشی از مشکلات اقتصادی کشور، به دستور سازمان بازرسی کشور، سازمان گمرکات کشور به آزادسازی بخشی از کالاهای اساسی دپو شده اقدام کرد.

معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور بیان کرد: تمام تلاش سازمان بازرسی این است که اجازه ندهیم که روحیه شجاعت در مدیران از بین برود و در مقابل به دنبال آن هستیم که مدیران و مسئولان فاسد را سریع شناسایی و برخوردهای لازم و قانونی با آنان داشته باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در ادامه این دیدار اظهار کرد: در سفرهایی که به شهرهای مختلف استان کردستان در این مدت داشته‌ام، مشکلات بسیاری شناسایی شده که در آخرین سفر به بیجار مردم این شهرستان از مشکلات آب گله‌مند بودند.

وی یادآور شد: اگر مشکلات در کشور وجود دارد بخش اعظمی از عوامل این وضعیت را باید منفعل بودن مسئولان دانست و این مهم باید مورد توجه و رسیدگی سازمان بازرسی کل کشور باشد.

انتهای پیام