صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۹۷۷۷۶
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز از اجرای پانزدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی خبر داد و گفت: در این مرحله بیش از ۱۴۲ میلیارد تومان کمک‌های مختلف از جمله بسته معیشتی، بهداشتی، تحصیلی و... میان نیازمندان توزیع شد.

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: پانزدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی با هدف یاری‌رسانی به نیازمندان در روز شهادت امام حسن مجتبی(ع) به‌عنوان الگوی تمام عیار احسان و نیکوکاران برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله اعضای قرارگاه مواسات و همدلی استان به مانند دوره‌های قبل اقدامات مؤثری انجام داده‌اند، افزود: دو میلیون و 900 هزار پرس به ارزش ۷۲ میلیارد تومان، ۲۲۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۴ میلیارد تومان، ۵۰ هزار بسته بهداشتی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان، ۱۱ هزار بسته لوازم‌التحریر به ارزش دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، ۱۱۳ کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز به مبلغ یک میلیارد تومان، ۳۰۰ مورد مرمت و بازسازی به ارزش سه میلیارد تومان و آزادی ۵۲ زندانی جرائم غیر عمد از جمله فعالیت‌های این مرحله از رزمایش است.

محمدی‌فرد ضمن تقدیر از همکاری مردم نیکوکار البرز با کمیته امداد به‌عنوان دبیرخانه مواسات و همدلی در استان از زمان شروع رزمایش‌های مواسات و همدلی، بیان کرد: از تمام خیرین محترم دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بیش از ۳۳۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد ولایت، به ارائه خدمات بیشتر و بهتر به تمام نیازمندان جامعه کمک کنند.

انتهای پیام