صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۹۸۳۲۵
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با اربعین حسینی مراسم پیاده روی حرم تا حرم با عنوان جاماندگان اربعین در امامزادگان تبریز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام فرهاد عابدی، معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: همزمان با اربعین حسینی مراسم پیاده روی حرم تا حرم با عنوان جاماندگان اربعین در امامزادگان تبریز برگزار می‌شود.

وی گفت: آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی با عنوان «همایش پیاده روی حرم تا حرم» روز اربعین پنجم مهرماه سالجاری با حضور خانواده‌های طلاب و روحانیون استان در مسیر آستان مقدس امامزاده سیدجمال(ع) تا امامزاده سیدحمزه (ع) تبریز برگزار می‌شود.

عابدی افزود: یکی از اقدامات فرهنگی و مهمی که طی چند سال گذشته به تأسی از پیاده روی اربعین در حال انجام است و مورد توجه مردم قرار گرفته پیاده روی حرم تا حرم در آستان امامزادگان عظیم الشان است.

معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با اشاره به برگزاری مراسم قرائت زیارت اربعین در آستان مقدس امامزاده سید حمزه(ع) در روز اربعین اظهار کرد: اقامه نماز جماعت، مراسم سخنرانی و اطعام از برنامه‌های این حرکت فرهنگی است.

وی ادامه داد: در این برنامه، از خانواده‌های شرکت کننده در برنامه‌ها و پویش‌های ماه محرم مرکز خدمات حوزه آذربایجان شرقی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام