صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۹۸۴۸۴
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
رئیس اداره تبلیغات اسلامی فهرج:

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فهرج پیاده‌روی اربعین در کربلا را یک نمونه از جامعه مهدوی دانست و گفت: یکی از پیام‌های مهم پیاده‌روی اربعین بازتولید معارف امام حسین(ع)، دین اسلام و تعالیم پیامبر اسلام(ص) است.

به گزارش ایکنا و به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کرمان عصر روز گذشته 27 شهریور ماه نشست هماهنگی حجت‌الاسلام کریم‌آبادی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی فهرج با سرپرست شهرداری، رئیس شورای شهر و مسئولان هیئات مذهبی شهر فهرج پیرامون برنامه‌ریزی برپایی مراسم روز اربعین حسینی برگزار شد.

کریم‌آبادی در این جلسه با اشاره نقش اربعین حسینی در زمینه سازی ظهور امام عصر(عج) گفت: پیاده‌روی اربعین در کربلا خود یک نمونه از جامعه مهدوی است. چرا که در این مراسم هیچ کس نگران گرسنه ماندن و تشنه ماندن و یا نگران بی سرپناه ماندن نیست چنانکه در جامعه مهدوی هم کسی هیچ یک از این نگرانی‌ها را نخواهد داشت.

وی با اشاره به پیاده‌روی اربعین ابراز کرد: یکی از پیام‌های مهم پیاده‌روی اربعین بازتولید معارف امام حسین(ع)، دین اسلام و تعالیم پیامبر اسلام(ص) است.

در این جلسه برای برپایی موکب در مسیرهای مبدأ تا مقصد و عزاداری در فضای باز مسجد حضرت اباالفضل(ع) در روز اربعین برنامه‌ریزی شد. تا جاماندگان کربلا اینگونه عشق و ارادت خود را به اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش به اثبات برسانند.

انتهای پیام