صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۹۸۵۶۵
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷

فرمانده سپاه کربلای مازندران، بسیجیان را پیش‌قراولان مبارزه با فساد دانست و تصریح کرد: امروز بسیجیان ادامه دهنده راه شهدا هستند و باید از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

به گزارش ایکنا از مازندران، سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلای مازندران، امروز ۲۸ شهریورماه در همایش هم‌اندیشی فرماندهان پادگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل با موضوع «کارآمدی و سلامت نظام اداری» که در اداره کل محیط زیست مازندران برگزار شد، گفت: شهدا و جانبازان، جان و سلامتی‌شان را برای نظام و اسلام هدیه کردند و پاسخ‌دادن به این جانفشانی‌ها بسیار مشکل است.

وی با بیان اینکه امروز جانبازی از انقلاب، گذشتن از اعتبار و آبرو است، افزود: امروز ناامن کردن فضای اداری برای کسانی که رشوه‌بگیر هستند وظیفه است.

مسلمی بسیجیان را پیش‌قراولان مبارزه با فساد دانست و تصریح کرد: امروز بسیجیان ادامه دهنده راه شهدا هستند و باید از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

وی، برقراری عدالت اجتماعی را از اهداف انقلاب دانست و افزود: مسئولیت بسیاری از فساد‌هایی که در ادارات ایجاد می‌شود بر عهده مدیر مجموعه است که در موضوع جداسازی کارکنان مرد و زن کوتاهی می‌کنند.

فرمانده سپاه کربلای مازندارن با بیان اینکه اغلب اعتقادات جامعه در سطج یقینی نیست، گفت: امروز عملکرد ناقص و بد کار کردن نتیجه بسیار بدتری نسبت به رفتار افراد خاطی در جامعه دارد.

وی با تاکید بر داشتن روحیه جهادی، افزود: امروز ادارات کاملا تعطیل شده و متاسفانه سه ماه از حضور دولت در استان گذشته، اما هنوز تکلیف استاندار مازندران مشخص نیست.

مسلمی با بیان اینکه امروز همه مردم امیدشان به این چهارسال فعالیت دولت است، بیان کرد: باید این سخن از مقام معظم رهبری که فرمودند؛ امروز بزرگترین مقابله با استکبار خدمت به مردم است را آویزه گوشمان کنیم.

وی با بیان اینکه ولنگاری فرهنگی در مازندران، اظهار کرد: وجود تبلیغات «فنگ‌شویی» که همان بت‌پرستی مدرن است، در غرب استان مازندران در قالب انرژی درمانی فراوان به چشم می‌خورد.

وی ادامه داد: در حوزه زمین‌خواری، شهرک‌های صنعتی نقص قانونی داریم و انتظار داریم نمایندگان استان در این باره پیگیری کنند.
مسلمی با بیان اینکه نمایندگان مجلس در استان برای انجام چند طرح و پروژه که همگان از آن بهره‌مند می‌شوند همت به خرج دهند، ادامه داد: نمایندگان تلاش کنند تا تکلیف زمین‌های ۱۰ هکتاری که متاسفانه تعیین تکلیف نشده و ویلاسازی شدند، مشخص شود.

وی ادامه داد: برای مرتفع کردن مشکل زمین‌خواری در غرب مازندران کافی است یک گروه موظف شوند سند‌های مردمی که نزدیک به جنگل هستند را با متراژ زمین مطابقت دهند و آنچه مطابقت ندارد به مراتع بازگردانند.

مسلمی گفت: یک فکری برای قانون ارث که زمین‌های کشاورزی را کوچک و کوچکتر کرده است شود تا از بحران‌های آینده استان جلوگیری کنیم.

وی قانون‌گذاری و نظارت را دو وظیفه مهم نمایندگان مجلس دانست و افزود: هر گونه دخالت نمایندگان در عزل و نصب مدیران با وظیفه آنان تعارض منافع ایجاد می‌کند و بهتر است نمایندگان در چنین حوزه‌هایی ورود پیدا نکنند.

مسلمی با اشاره به اجرای برخی طرح‌های سراسری که هیچگاه افتتاح نشده، گفت: نمایندگان مجلس به این طرح‌ها ورود کنند که چرا این طرح‌ها بدون بهره‌برداری مانده در حال تخریب شدن است.

انتهای پیام