صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۹۸۷۳۲
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

توزیع 800 دستگاه تبلت در بین دانش آموزان کم‌برخوردار استان همدان به‌صورت نمادین آغاز شد.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش همدان، طی مراسمی روز گذشته، 28 شهریورماه، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان از 800 دستگاه تبلت اهدایی به دانش‌آموزان کم‌برخوردار استان رونمایی شد.

این تبلت‌ها به‌منظور بهره‌مندی دانش‌آموزان کم‌بضاعت از آموزش‌های مجازی در شبکه شاد از سوی آموزش و پرورش همدان تهیه شده است.

مصطفی آزادبخت، معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در این‌باره گفت: برنامه‌های خوبی در آموزش و پرورش استان برای آغاز سال تحصیلی جدید تدارک دیده شده و شیوه‌نامه بازگشایی مدارس بسیار جامع و دقیق است.

وی روند واکسیناسیون در استان را مطلوب خواند و یادآور شد: برای واکسیناسیون دانش‌آموزان استان از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهد شد.

محمد پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: زمینه‌سازی‌های لازم برای آغاز سال تحصیلی با اجرای مطلوب برنامه‌های پروژه مهر صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اطلس آموزشی در مدارس به‌خوبی تدارک دیده شده است، تصریح کرد: شروع سال تحصیلی به‌صورت مجازی است و پس از آن برنامه‌ها در سه گام دنبال خواهد شد.

پورداود افزود: یک گام به مدارس عشایری و روستاهای کم جمعیت مربوط می‌شود که به‌صورت حضوری خواهد بود، در گام دوم آموزش‌ها در مدارس با جمعیت متوسط به‌صورت ترکیبی و ساعات آموزشی نیمی حضوری و نیمی مجازی دنبال خواهد شد و در گام سوم مدارس با تراکم بالا و پرجمعیت در صورت مهیا بودن زیرساخت‌ها با حضور حداقل دانش آموزان خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه واکسیناسیون فرهنگیان در استان به‌خوبی انجام شده است، بیان کرد: واکسیناسیون دانش آموزان نیز بر اساس برنامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود.

در این جلسه تبلت‌های اهدایی به‌صورت نمادین به پنج نفر از مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها، نواحی و مناطق جهت اهدا به دانش‌آموزان تحویل داده شد.

انتهای پیام