صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۹۹۴۱۲
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان از ارسال یکصد اثر به جشنواره فعالان مجازی «ایثار، شهادت و مقاومت» خبر داد و گفت: از بین آثار رسیده به دبیرخانه هفت اثر برگزیده شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، در اولین روز از هفته دفاع مقدس طی مراسمی که در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس لرستان برگزار شد، از برترین‌های جشنواره فعالان مجازی «ایثار، شهادت و مقاومت» در لرستان تجلیل شد.

محسن رشیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در این مراسم، گفت: از یکصد اثر ارسالی به جشنواره فعالان مجازی ایثار، شهادت و مقاومت در لرستان از صاحبان هفت اثر شاخص و برگزیده تجلیل شد.

وی از فعالان بخش مجازی خواست تا ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسلی که جنگ را تجربه نکرد در قالب کتاب، شعر، عکس و فیلم ارائه دهند.

رشیدی در بخشی از سخنانش با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه دفاع مقدس جریان حیاتی را در فرهنگ مقاومت نهادینه کرده است، اظهار کرد: فرهنگ بیداری و مقاومت در سایه ولایت و رهبری و اقتدار نیروهای مسلح نه تنها در کشورمان بلکه در منطقه و جهان نهادینه شده است و این جریان موجب شکوفایی کشور در عرصه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی شده است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه 41 سال از شروع جنگ تحمیلی و دفاع مقدس می‌گذرد و در این دوران شاهد تبلور انقلاب اسلامی در جهان بوده و هستیم، گفت: در سایه مقاومت و پایداری و رهبری جمهوری اسلامی توانسته‌ایم جایگاه منطقه‌ای خود را حفظ کنیم و به‌عنوان محور مقاومت خارج از مرزها نیز فعالیت کنیم که می‎طلبد با دوراندیشی و اهتمام همه‌جانبه این دستاورد را به نسل‌های آینده منتقل و موجب شکوفایی بیشتر کشور شد.

انتهای پیام