صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۹۹۴۲۸
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

مدیر حوزه علمیه یزد گفت: در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا و انس گرفتن و آشنایی بیشتر طلاب با شهیدان و رزمندگان دفاع مقدس، مقرر شد درسی با موضوع دفاع مقدس به دروس طلاب اضافه شود.

به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی حوزه علمیه، حجت‌الاسلام محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا از ایثار و رشادت‌های رزمندگان سرافراز دفاع مقدس تجلیل شود و یاد و خاطرات شهدای والامقام را زنده نگه داریم.

وی افزود: رزمندگان و جوانان بسیجی و دلاور این سرزمین در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که با توکل بر خدا می‌توان با دستان خالی در مقابل دشمنان شرق و غرب ایستادگی کرد و از میدان نبرد پیروز و سربلند خارج شد.

مدیر حوزه علمیه یزد اظهار کرد: در دفاع مقدس در کنار تمام آحاد مردم که از انقلاب و اسلام دفاع می‌کردند، طلاب و روحانیون نیز حضور گسترده‌ای داشتند و ما افتخار داریم که 131 شهید روحانی و طلبه از استان یزد در راه دفاع از اسلام و انقلاب به فیض شهادت نائل آمدند.

وی ضمن تأکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، گفت: برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و انس گرفتن و آشنایی بیشتر طلاب با شهیدان و رزمندگان دفاع مقدس تصمیم گرفته شد درسی با موضوع دفاع مقدس به دروس طلاب اضافه شود.

شمس به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: صبح روز پنجشنبه مراسم غبارروبی قبور مطهر شهدا با حضور طلاب مدارس علمیه و روایتگری راویان دفاع مقدس در گلزار شهدای خلدبرین برگزار می‌شود. همچنین برنامه تجلیل از ایثارگران و روحانیون رزمنده در دفتر مدیریت حوزه علمیه استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام