صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۹۹۸۵۶
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱
تا 15 مهرماه؛

مدیر دفتر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان از تمدید دهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس تا 15 مهرماه در استان خبر داد.

محمد برخوردار، مدیر دفتر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان از تمدید دهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس تا 15 مهرماه در استان خبر داد و گفت: این جشنواره در بخش‌های عمومی دفاع مقدس شامل آزادگان، مادران شهدا، جانبازان شیمیایی و...، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی شامل شهدای مقاومت و مدافع حرم، دفاع مقدس و جنگ نرم، دفاع مقدس و مدافعان سلامت و در حوزه دفاع مقدس و کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه محدودیتی در ارسال آثار وجود ندارد، به شرایط شرکت در این جشنواره اشاره کرد و گفت: داستان‌های ارسالی نباید قبلاً در کتاب مستقل یا مشترک و یا نشریه‌ای منتشر شده باشد. آثار به‌صورت تایپی در قالب فایل word به دبیرخانه جشنواره ارسال و به ویژگی‌های بومی هر استان و حماسه آفرینی‌های رزمندگان در عملیات و یگان‌ها توجه شود. همچنین استفاده از زبان و گویش‌های محلی همراه با ترجمه فارسی امتیاز ویژه‌ای خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نام، نام خانوادگی، سال تولد، تحصیلات، آدرس محل سکونت، شماره تماس باید در انتهای اثر درج شود، اظهار کرد: اشعار منتخب استان برای شرکت در بیست و سومین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس ارسال خواهد شد؛ همچنین آثار برتر هر سه بخش ویرایش شده و در مجموعه‌ای به چاپ خواهد رسید.

مدیر دفتر ادبیات و تاریخ شفاهی دفاع مقدس استان همدان یادآور شد: جوایز نفر اول در این جشنواره 40 میلیون ریال، جایزه نفر دوم 30 میلیون ریال، جایزه نفر سوم 20 میلیون ریال و نفر تقدیری نیز 10 میلیون ریال خواهد بود.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا 15 مهرماه جاری آثار خود را به دفتر مدیرت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان واقع در همدان، بلوار سردار سلیمانی (بعثت)، نرسیده به استانداری، مابین خیابان شکریه و هنرستان به کدپستی 6516759457 و یا از طریق واتساپ به شماره 09301010811 ارسال کنند.

انتهای پیام