صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۰۰۴۵
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: مراسم‌های بزرگداشت اربعین حسینی در سراسر استان گلستان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از گلستان درخصوص برنامه‌های اربعین، گفت: بازآفرینی شور و شعور اربعینی با برپایی مواکب جاماندگان حسینی با حضور و مشارکت حدود ۶۰ هیئت و مجموعه‌های مذهبی مردمی به مدت ۵ روز در خیابان کانون طه گرگان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت این موکب‌ها از ۳۱ شهریور آغاز شده و آنها تا روز اربعین به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند، افزود: بازسازی فضای خدمات اربعین کربلا از برنامه‌های پیش بینی شده در این ایام است که ۶۰ موکب فعال استان به مدت پنج روز به جاماندگان خدمات فرهنگی، اجتماعی و عقیدتی ارائه می‌کنند.

گرزین با اشاره به دیگر برنامه‌های این ایام، گفت: در شب و روز اربعین امسال بیش از ۲۰۰ هزار نفر مهمان اطعام سفره حسینی در مساجد و هیئت‌های گلستان است.

وی با بیان اینکه باید به برگزاری مراسم اربعین بیشتر از گذشته اهتمام داشته باشیم، افزود: مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی از مساجد به سمت امامزاده‌ها و قبور شهدای گمنام استان برگزار می‌شود. مراسم‌های بزرگداشت اربعین حسینی در شب و روز اربعین در سراسر استان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین به‌مناسبت اربعین حسینی در گلزار شهدای گمنام، مساجد، حسینه‌ها و امام‌زاده‌های گلستان زیارت اربعین قرائت خواهد شد.

 

انتهای پیام