صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۰۱۴۱
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸

امام‌جمعه شهر محمدیه استان قزوین با بیان اینکه رسانه باید اهداف دشمن را تبیین کند، افزود: در دنیای کنونی رسانه حرف نخست را می‌زند و سرنوشت و افکار و اندیشه‌های مردم را به‌ راحتی تغییر می‌دهد.

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین بهاءالدین آقاحسینی، امام‌جمعه شهر محمدیه، از توابع استان قزوین، امروز سوم مهرماه در جمع اعضای بسیج رسانه استان قزوین، اظهار کرد: جنگ‌های دنیا به‌ صورت نرم در حال انجام بوده و زمان جنگ سخت به اتمام رسیده است؛ در حال حاضر جنگ رسانه‌هاست، در دنیای کنونی رسانه حرف نخست را می‌زنند و جنگ اراده و اندیشه‌هاست.

وی ادامه داد: رسانه به‌ راحتی می‌تواند جای شهید و جلاد را با هم عوض کند، در دنیا از حقوق بشر و دموکراسی سخن گفته می‌شود ولی همان کشورها که از حقوق بشر سخن می‌گویند به‌راحتی مظلومان را غارت می‌کنند و برای خواست و اراده مردم احترام قائل نیستند.

امام‌جمعه محمدیه تصریح کرد: حضرت زینب(س) رسانه کربلا بودند و هوشمندانه و فاتحانه بازگشتند؛ در واقع حضرت زینب (س) در مقابل رسانه‌های بیگانه تبلیغات دشمن را درهم کوبیدند. در دنیای کنونی رسانه حرف نخست را می‌زند و سرنوشت و افکار و اندیشه‌های مردم را به‌راحتی عوض می‌کند؛ جنگ دشمن جنگ رسانه است و اگر در مقابل رسانه استکبار هر چه در توان داریم را به میدان نیاوریم خسارت قابل جبران نخواهد بود.

حجت‌الاسلام آقاحسینی خاطرنشان کرد: رسانه باید اهداف دشمن را تبیین کند؛ در واقع با فرهنگ‌سازی باید خطرات و تهدیدات رسانه‌های غربی که برای ویران کردن خانواده طراحی شدند را برای مردم تبیین کنیم.

امام‌جمعه محمدیه متذکر شد: دین‌باوری، ولایت مداری و اطاعت از رهبری، در هشت سال دفاع مقدس جوانان را به میدان آورد، هر موجودی برای دفاع از سرزمین خودش دفاع خواهد کرد ولی در دفاع مقدس جوانان برای ارزش‌های دینی وارد جبهه‌ شدند.

حجت‌الاسلام آقاحسینی یادآور شد: برای اینکه فریب رسانه‌های استکبار جهانی را نخوریم باید به دین چنگ بزنیم؛ در باب رسانه باید بگوییم که در مقابل استکبار جهانی قوی نخواهیم شد مگر اینکه منسجم باشیم و معارف ناب اهل‌بیت (ع) که حیات یک جامعه است را ترویج دهیم.

انتهای پیام