صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۱۸۹۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۳

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ مداحی «علمدار»، آخرین مهلت ثبت‌نام را ۱۵ مهرماه اعلام کرد.

محمدحسین کاظمی، رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ مداحی «علمدار»، 15 مهرماه را آخرین مهلت ثبت‌نام در این مسابقه دانست و اظهار کرد: این دوره از مسابقات مداحی ویژه رده سنی ۸ تا ۲۳ سال و در دو بخش نوحه‌خوانی و روضه‌خوانی برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری مسابقه را شناسایی استعدادهای برتر استانی و آموزش این افراد و معرفی به هیئات مذهبی دانست و گفت: آثار توسط داوران یزدی مورد بازبینی و داوری قرار می‌گیرد و آثار برگزیده برای اجرای حضوری دعوت می‌شوند و در مراسمی در محل مسجد جامع با حضور مداحان برجسته استان به اجرا خواهند پرداخت و برترین‌ها انتخاب و به مرحله فینال که با حضور داوران کشوری و استانی برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند و نفرات اول تا سوم معرفی خواهند شد.

رئیس اوقاف شهرستان یزد از برگزاری دو ورکشاپ پس از مرحله فینال و یک ورکشاپ تخصصی قبل از فینال با حضور داوران مطرح کشوری خبر داد و یادآور شد: افرادی که انتخاب می‌شوند به هیئات و مجالس مذهبی و عزاداری معرفی و به اجرای برنامه می‌پردازند.

کاظمی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان برای ارسال اثر می‌توانند در قالب کلیپ ۲ الی ۵ دقیقه‌ای که به صورت افقی فیلم گرفته می‌شود، به شماره ۰۹۳۹۱۵۰۵۳۱۲ به نام یحیی صفدرخان مسئول برگزاری مسابقه ارسال کنند که در صورت تأیید برای شرکت در مسابقه با آنها تماس گرفته خواهد شد.

انتهای پیام