صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۲۲۷۱
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

رئیس اداره رسانه و فضای مجازی آستان مقدس بانوی کرامت گفت: در پویش «قدمی برای تو» خادمان آستان مقدس به نیابت از 240 هزار نفر بازمانده از راهپیمایی اربعین به پیاده‌روی و خدمت پرداختند و زیارت اربعین خواندند.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، سیدمرتضی موسویان، رئیس اداره رسانه و فضای مجازی آستان مقدس بانوی کرامت طی سخنانی اظهار کرد: به همت اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر بانوی کرامت در چهار روز منتهی به اربعین هزار و ۴۲۷ دقیقه برنامه زنده تصویری از موکب حرم مطهر حضرت معصومه(س) در شبکه‌های استانی، شبکه‌های سراسری و بین‌المللی منعکس شده است.

وی افزود: همچنین دو ساعت برنامه رادیویی از رادیو جوان و هفت شب برنامه یک ساعتی از رادیو اربعین از موکب حرم مطهر بانوی کرامت به روی آنتن رادیو رفته است.

رئیس اداره رسانه و فضای مجازی آستان مقدس بانوی کرامت ادامه داد: در بخش رسانه و فضای مجازی موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) ۱۵ کلیپ تولیدی کوتاه و مستند ۳۰ دقیقه ای از خدمات موکب حرم مطهر در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا تولید و در فضای مجازی منتشر شد.

وی گفت: در پویش قدمی برای تو که خادمان آستان مقدس حضرت معصومه(س) به نیابت از 240 هزار نفر بازمانده از راهپیمایی اربعین به پیاده‌روی و خدمت پرداختند و زیارت اربعین خواندند.

انتهای پیام