صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۳۹۷۵
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل، گفت: نیروی انتظامی پناهگاه مردم بوده و امروز برای هر فردی در جامعه مشکلی پیش بیاید اولین جایی که به آن مراجعه می‌کند، پلیس خواهد بود.

به گزارش ایکنا از اردبیل، سردار سرتیپ دوم هوشنگ حسینی، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل، 19 مهرماه، در هفتمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل، اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین موضوعات در وقوع بزه و جرم سطح رفاه جامعه مردم است که تلاش دستگاه‌های متولی این حوزه باعث تحقق امنیت پایدار خواهد شد.

وی بیان اینکه نیروی انتظامی پناهگاه مردم است، گفت: امروز برای هر فردی در جامعه مشکلی پیش بیاید اولین جایی که به آن مراجعه می‌کند، پلیس خواهد بود که این موضوع نشان دهنده اعتماد عمومی به این نیروی خدوم است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل، هوشمندسازی را یک اصل مهم برای نیروی انتظامی دانست و گفت: با توجه به تنوع مأموریت، گستردگی و ضرورت ارائه خدمات سریع باید به سمت هوشمند سازی گام برداریم.

وی با اشاره به نامگذاری هفته نیروی انتظامی به نام «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» عنوان کرد: هوشمندی، رمز موفقیت پلیس در انجام تکالیف و ماموریت‌های محوله بوده و این شعار سرلوحه تمامی ماموریت‌ها قرار خواهد گرفت.

وی، وقوع بزه و جرم را وابسته به رفاه مردم دانست و گفت: تلاش دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان متولی اصلی این حوزه موجبات افزایش امنیت پایدار و کاهش جرم را فراهم خواهد ساخت.

حسینی تصریح کرد: روحیه خدمت به همنوعان و همدلی مومنانه که از ابتکارات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است  بایستی هرچه بیشتر مدنظر باشد.

انتهای پیام