صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۴۹۰۳
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به پایان جشن عاطفه‌ها در 20 مهرماه گفت: مردم نیکوکار این استان طی برگزاری این جشن، امسال بیش از 5 میلیارد و 200 میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد، مجید الهی‌راد، مدیر کل کمیته امداد استان، با تقدیر از همکاری مردم سخاوتمند استان در دستگیری از محرومان، گفت: کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های امسال نسبت به سال گذشته بیش از 65 درصد رشد داشته است.

وی بیان کرد: از مجموع کمک‌های جشن عاطفه‌ها چهار میلیارد و 200 میلیون تومان آن توسط مراکز نیکوکاری استان و باقی‌مانده توسط مشارکت خیران کمیته امداد به دانش آموزان نیازمند استان اهداشده است.

وی بابیان اینکه سال قبل مردم نیکوکار استان سه میلیارد و 400 میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند، اظهار کرد: با ارزیابی انجام‌شده بیشترین کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها به شهرستان بجنورد اختصاص‌یافته است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی یادآور شد: هم‌اکنون حدود ۱۳ هزار دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند که از این تعداد ۱۲ هزار دانش‌آموز و بقیه دانشجو هستند.

الهی‌راد گفت: تعداد دانش آموزان پسر تحت حمایت این نهاد ۶ هزار و ۱۷۵ و پنج هزار و ۸۲۵ نفر دختر است.

وی تأکید کرد: بین تمامی دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد پک‌های تحصیلی توزیع‌شده است.

وی با قدردانی از همراهی مردم نیکوکار استان خراسان شمالی، گفت: مردم خیر استان می‌توانند از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری کد دستوری #058*8877 و نیز با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌ها و مراکز نیکوکاری کمک‌های خود را برای دستگیری از محرومان و ایتام پرداخت کنند.

 

 

انتهای پیام