صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۴۹۴۱
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱

۱۰۰ نخبه قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش ظهر امروز ۲۲ مهرماه با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، معاونین، روئسای شهرستان‌ها و مدیران آموزش و پرورش در اردوگاه بادله ساری تجلیل شدند.

به گزارش ایکنا از مازندران، محمد شعبانی، معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران امروز ۲۲ مهرماه در چهارمین آئین تجلیل از نخبگان قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران که در مجتمع بادله ساری، برگزار شد، گفت: ما افتخار می‌کنیم که اکنون به حایی رسیدیم که در هر منطقه می‌توانیم ده‌ها نخبه قرآن، عترت و نماز معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه بنده شخصا از محضر بسیاری از نخبگان قرآنی بهره بردم، افزود: در استان مازندران بیش از هزار نخبه قرآن، عترت و نماز داریم که امیدواریم با توسعه این فعالیت‌ها بتوانیم تربیت قرآنی مورد نظر رهبری را تامین کنیم.

شعبانی گفت: در عصر صفوی گروهی مستشرقین وارد کشور شدند و بسیاری از آن‌ها کتاب‌های مهمی درباره ایران و اسلام نوشتند، اگر به کتاب‌های آنان رجوع کنیم می‌فهمیم که آن‌ها در برابر سه منشور؛ قرآن، عترت همیشه سر تسلیم فرود آوردند.

در ادامه حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی، دبیر ستاد اقامه نماز مازندران ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این جشنواره، گفت: زبان از توصیف کتاب خدا قاصر است و این اقدام آموزش و پرورش در رشد فرهنگ اسلامی جامعه موثر است.

وی افزود: جامعه‌ای که در آن فرهنگ قرآنی ساری و جاری باشد دیگر نباید ما به فکر مقابله با فرهنگی غرب باشیم چرا که جامعه از بالاترین و زیباترین نوع فرهنگ که با تعالی انسان سازگاری دارد، مسلح است.

در این مراسم از ۱۰۰ نخبه قرآن، عترت و نماز شهرستان‌های مختلف با اهدای تندیس تجلیل شد.

انتهای پیام