صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۵۲۷۴
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از شرکت بیش از هزار نفر در مسابقه کتابخوانی عباس حرم از سراسر کشور خبر داد.

محمد برخوردار، مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «عباس حرم» گفت: هزار و 58 نفر از سراسر کشور در این مسابقه شرکت کردند که امروز به‌مناسبت 9 ربیع‌الاول، سالروز ولایت امام زمان(عج) به 9 نفر از این افراد به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

وی ادامه داد: بانوان بهجت ترکی از همدان، نرگس صالحی از بهار، طیبه جوانبخت از نهبندان، فرزانه زارع از یزد، ریحانه دارابی‌پور شیراز از کرمان، زهرا شیرمحمدی از همدان، رسولی از حسین‌آباد عاشوری و آقایان حسینجان نصرالله زاده از ساری، علیرضا نیک‌منش از شیراز و حسین نصیری از مهران ده نفر برگزیده در این مسابقه بودند.

برخوردار با اشاره به اینکه مسابقه کتاب‌خوانی عباس حرم به‌مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شده بود، افزود: این مسابقه با همکاری مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهر سامن با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان و معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان، پایگاه بسیج زینبیه و مدرسه سرگرد بیات برگزار شد.

کتاب عباس حرم خاطرات و زندگینامه شهید مدافع حرم علی‌اصغر الیاسی است که توسط لیلا گودرزیان فرد نگاشته شده و انتشارات حماسه ماندگار آن را به چاپ رسانده است.

انتهای پیام