صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۵۳۶۵
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
استاندار آذربایجان‌شرقی:

استاندار آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه امنیت پایدار، عامل اصلی توسعه است، گفت: انسجام و هماهنگی نیروهای نظامی، انتظامی و همراهی دستگاه‌های اجرایی، فرصت بی‌بدیلی برای توسعه و پیشرفت استان است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، 24 مهرماه، با حضور در مقرر فرماندهی نیروی انتظامی استان و در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان، گفت: نیروی انتظامی در تمام صحنه‌ها و روزهای سخت و دشوار در کنار مردم بوده و امنیت فیزیکی و روانی جامعه مدیون حضور فعال و پرتلاش نیروی انتظامی است.

وی تأمین نظم و امنیت را بزرگترین دستاورد نیروی انتظامی دانست و با بیان اینکه امنیت پایدار، عامل اصلی توسعه است، گفت: انسجام و هماهنگی همه نیروهای نظامی و انتظامی و همراهی دستگاه‌های اجرایی، فرصت بی‌بدیلی برای توسعه و پیشرفت استان است.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: نیروی انتظامی در تمام صحنه‌ها و روزهای سخت و دشوار در کنار مردم بوده و امنیت فیزیکی و روانی جامعه مدیون حضور فعال و پرتلاش نیروی انتظامی است.

سردار حسین عبدی، فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی هم در این دیدار از حمایت‌های مدیریت ارشد استان از فعالیت‌های ناجا قدردانی کرد و گفت: مردم استان همواره حامی و پشتیبان نیروی انتظامی بوده‌اند.

وی افزود: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای نظامی و امنیتی برای تأمین نظم و امنیت در استان و آرامش مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

در این دیدار که مدیران کل حوزه سیاسی و امنیتی استانداری نیز حضور داشتند، استاندار آذربایجان شرقی با اهدای لوح سپاس، از خدمات و تلاش‌های فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان قدردانی کرد.

انتهای پیام