صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۶۰۷۱
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

رئیس دادگستری شهرستان فسا با یادآوری آیات قرآن کریم، حریص بودن برای هدایت مردم و خدمت به آنان را از جمله صفات پیامبر(ص) دانست.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی خورشیدی، رئیس دادگستری فسا امروز، 26 مهرماه در دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان، شغل و کار پرسنل ناجا را به دلیل مواجه بودن با انواع چالش‌ها حساس دانست و گفت: علی‌رغم همه مشکلات اجتماعی پیش روی کارکنان خدوم پلیس، اعتماد مردم به اين سازمان ارزشمند است.

وی فرمانده انتظامی شهرستان را در پیگیری کار مردم حریص خواند و افزود: حریص بودن بر انجام کار و خدمت به مردم، صفت پسندیده‌ و سیره پیامبر(ص) است چنانچه خداوند در قرآن می‌فرماید پیامبر(ص) برای هدایت مردم حریص است.

خورشیدی تصریح کرد: دوران خدمت زمان خوبی است که بتوان با خدمتگزاری شایسته، نام نیک از خود به یادگار گذاشت و آیندگان با یادآوری عملکرد مجموعه قضائی و انتظامی به نیکی از ما یاد کنند.

رئیس دادگستری شهرستان فسا همچنین بر ارتقای تعاملات با هدف ارتقای بیش از پیش احساس امنیت در جامعه تأکید کرد و خواستار تداوم این تعاملات شد.

محمدرضا تواضعی، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب فسا نیز در این دیدار با مطلوب ارزیابی کردن وضعیت امنیت اجتماعی اين شهرستان، آن را مدیون تلاش شبانه‌روزی و مجاهدت مجموعه انتظامی عنوان کرد.

گفتنی است در این نشست که جمعی از مسئولین انتظامی فسا نیز حضور داشتند بر تعامل بیش از پیش دستگاه قضا و انتظامی در راستای ارتقاء احساس امنیت و تنگ شدن عرصه بر مجرمان و قانون گریزان تاکید شد.

انتهای پیام