صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۶۶۰۲
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴

مسئول امور قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از برگزاری جشنواره ملی ندای آسمانی با موضوع اذان خبر داد و گفت: آخرین مهلت شرکت در این جشنواره ۳۰ مهرماه است.

سیده‌زهرا حسینی، مسئول امور قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به برگزاری اولین جشنواره ملی «ندای آسمانی» با موضوع اذان، اظهار کرد: در گذشته مسابقات اذان تنها به شکل گویشی برگزار می‌شد اما این جشنواره برای اولین بار از زوایای مختلف به موضوع اذان پرداخته است.

وی با بیان اینکه شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است، افزود: از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در ابعاد مختلف موشن‌گرافی، خوشنویسی، خاطره‌گویی، شعر، داستان، مقاله و... برای برگزاری این جشنواره بهره گرفته می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در این زمینه‌ها در جشنواره شرکت کنند.

این مسئول با بیان اینکه جشنواره از اول شهریورماه کلید خورده و تا ۳۰ مهر ادامه خواهد داشت، افزود: ۳۰ آبان‌ماه نیز آثار داوری خواهد شد.

حسینی یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند از طریق سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت‌نام و آثار خود را در این سایت بارگذاری کنند.

انتهای پیام