صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۶۶۶۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

رئیس اداره قرآن آموزش و پرورش استان اردبیل،‌ گفت: صداقت، اخلاص و پشتکار، سه شرط مهم در مدیریت فعالیت‌های قرآنی است که بایستی مورد توجه واقع شود.

به گزارش ایکنا از اردبیل، وحید سیدهاشمی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، 28 مهرماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: در حال حاضر چهارمین دوره دوسالانه توانمند سازی رؤسا، کارشناسان مسئول و کارشناسان قرآنی در حال برگزاری است که بی‌شک نتایج ارزشمندی را نیز به دنبال دارد.

وی بیان کرد: صداقت، اخلاص و پشتکار، سه شرط مهم در مدیریت فعالیت‌های قرآنی بوده که بایستی مورد توجه واقع شود و به همین منظور چشم‌انداز روشنی برای فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز قابل تصور است.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، تصریح کرد: ما معتقدیم نسل‌های جدید انقلاب رویش‌هایی جدید هستند که بایستی تلاش کنیم تا مفاهیم قرآن، عترت و نماز را با شیوه‌های جذاب و موردپسند آنان برایشان تبین کنیم.

سیدهاشمی افزود: به همین منظور تمام سعی و تلاش خود را برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه به‌کار می‌گیریم.

وی تصریح کرد: توسعه فعالیت‌های قرآنی از امور مهم در گام دوم انقلاب بوده که انتظار می‌رود با تلاش‌های انجام یافته در آینده شاهد رشد روزافزون فعالیت‌های قرآنی و تعمیق آنها باشیم و با رفع مشکلات و موانع به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، اظهار کرد: با همکاری آموزش و پرورش استان، طرح‌های قرآنی خوبی در استان اردبیل رقم خورده که از جمله می‌توان به برگزاری جلسات گفتمان دینی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و اجرای طرح حفظ جزء 30 اشاره کرد.

انتهای پیام