صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۶۷۸۴
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌ و پرورش آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که از نیمه دوم مهرماه جاری، کلاس‌های زیر ۳۰ نفر در مناطق روستایی و عشایری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضوری شده است، گفت: از نیمه دوم آبان ماه سال جاری، مدارس کمتر از ۳۰۰ دانش‌آموز با گروه‌بندی حضوری می‌شود.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عاشور اکرمی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌ و پرورش استان، امروز، 28 مهرماه، در جمع مدیران و کارشناسان امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، با بیان این‌که از نیمه دوم مهرماه جاری، کلاس‌های زیر ۳۰ نفر در مناطق روستایی و عشایری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضوری شده است، گفت: از نیمه دوم آبان ماه سال جاری، مدارس کمتر از ۳۰۰ دانش‌آموز با گروه‌بندی حضوری می‌شود.

وی اظهار کرد: آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰ از سه مهر به صورت مجازی و مدارس روستایی و عشایری زیر ۱۵ نفر حضوری انجام شده است.

اکرمی، با بیان اینکه بقیه مقاطع به غیر از کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی غیرحضوری برگزار می‌شود، افزود: پنج درصد دانش‌آموزان از بسته‌های آموزشی و ۴۶ هزار نفر از آموزش تلویزیونی بهره مند می شوند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌ و پرورش آذربایجان‌شرقی افزود: طبق مصوبه ستاد، در مدارس متوسطه نظری در صورت برگزاری حضوری با توجه به گروه بندی کلاس‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، مدارس در روزهای پنجشنبه باز است و مدارس ابتدایی و دوره اول با تایید مدیر مدرسه روزهای پنجشنبه باز است.

وی گفت: سلامت محیطی مدرسه و سلامت فردی دانش‌آموزان، معلمان و اولیا برای ما در اولویت بوده و شرط آموزش حضوری است.

اکرمی تأکید کرد: پیش دبستانی‌های دولتی و غیردولتی هم در صورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند آموزش حضوری را برگزار کرده ولی در غیر این صورت آموزش‌ها به صورت غیر حضوری ادامه دارد.

انتهای پیام