صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۶۸۶۴
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶

پنج نفر از برگزیدگان مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در استان یزد به مرحله کشوری که در مشهد مقدس در حال برگزاری است راه یافتند.

به گزارش ایکنا از یزد، چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در رشته‌های تلاوت نور، ترتیل، قرائت نماز، مکبری و اذان همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز برگزار شد که پس از بارگذاری آثار ارسالی از سوی اعضای کانون‌های مساجد استان و با نظر هیئت داوران، برگزیدگان استانی که حائز رتبه برتر شدند به مرحله کشوری اعزام شدند.

در این راستا پنج نفر از برگزیدگان و اعضای کانون‌های مساجد استان یزد یعنی محمدجواد برخورداری از کانون فرهنگی هنری غدیر، محمدرضا زارعشاهی در رشته قرائت از کانون آیت الله خلیلی میبد، فائزه‌سادات قریشی‌نسب حفظ کل خواهران از کانون گلشن هدایت، رضا غلامزاده در رشته ترتیل از کانون آل‌یاسین و محمد قاسمی بامکان در رشته اذان از کانون اندیشه مطهر توانستند به مرحله کشوری که در مشهد مقدس در حال برگزاری است، راه یابند.

یادآور می‌شود چهاردهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان از روز سه‌شنبه 27 مهرماه در مشهد مقدس آغاز شده و تا امروز، 29 مهرماه در حال برگزاری است.

انتهای پیام