صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۷۴۰۹
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

چهارمین دوره مسابقه اذان و مکبری نماز جمعه خرم‌آباد ویژه کودکان، نوجوانان و‌ جوانان، امروز، یکم آبان‌ماه با رقابت ۳۰۰ نفر در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، چهارمین دوره مسابقه اذان و مکبری نماز جمعه شهرستان خرم‌آباد ویژه کودکان، نوجوانان و‌ جوانان به همت کارگروه نوجوانان و جوانان ستاد نماز جمعه شهرستان از امروز، یکم آبان‌ماه در شبستان مصلی‌ الغدیر شهر خرم‎آباد آغاز شده و ۳۰۰ شرکت‌کننده با هم به رقابت می‎پردازند.

رشته مکبری این مسابقه ویژه پسران در سنین ۱۰ تا ۱۵ سال و رشته اذان این مسابقه نیز ویژه نوجوانان ۱۵ تا ۱۷ و جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال برگزار شده است و در برگزاری این مسابقه دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد، کارگروه جوانان و نوجوانان ستاد نماز جمعه شهرستان، مؤسسه قرآن یوسف‎ نبی(ع) شهرستان خرم‌آباد، معاونت پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش لرستان، اوقاف و امور خیریه لرستان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم‌آباد، استانداری لرستان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان همکاری دارند.

داوری این مسابقات را امین رسولی، احسان پیرداده بیرانوند، غلام یاراحمدی و نورزوی از داوران لرستانی عهده‌دار هستند و از منتخبان در هر رشته و رده سنی با اهدای جوایزی تجلیل می‎شود.

انتهای پیام