صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۸۰۹۲
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌و‌پرورش کردستان از برگزاری دوره آموزشی ۱۲ ساعته با عنوان پدافند غیرعامل برای فرهنگیان استان خبر داد.

نظام مرادی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دوره آموزشی 12 ساعته پدافند غیر عامل به صورت الکترونیک از طریق سامانه LTMS برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه محتوای این دوره آموزشی از طریق سامانه LTMS برای مطالعه فرهنگیان بارگذاری شده است، افزود: همه رشته‌های شغلی و رشته‌های تدریس که قبلا این دوره را نگذرانده اند، می‌توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند.

مرادی به زمان ثبت‌نام دوره آموزشی اشاره و بیان کرد: افراد می‌توانند از روز چهارشنبه پنجم لغایت 11 آبان ماه جاری برای ثبت نام در دوره مذکور به سامانه LTMS مراجعه کنند.

وی ادامه داد: آزمون این دوره آموزشی روز شنبه 15 آبان ماه از ساعت 9 لغایت 9.30 صبح ، 12 لغایت 12.30 ظهر و 17 لغایت 17.30 بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه امکان صدور گواهی‌نامه برای افرادی که از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 200 ساعت دوره آموزشی را گذرانده‌اند، وجود ندارد، یادآور شد: نمره قبولی در این دوره آموزشی 12 از 20 عنوان شده است.

انتهای پیام