صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۸۶۷۲
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه با اشاره به حمایت اتحادیه کشوری مؤسسات قرآن و عترت از تولیدات قرآنی، گفت: اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در راستای حمایت از تولید محصولات و خدمات فرهنگی و رسانه‌ای مؤثر در ایجاد انگیزه و جذب اقشار مختلف به آموزش عمومی قرآن فراخوان داد.

پیمان سلیمی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به حمایت اتحادیه کشوری مؤسسات قرآن و عترت از تولیدات قرآنی، اظهار کرد: اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در راستای حمایت از تولید محصولات و خدمات فرهنگی و رسانه‌ای مؤثر در ایجاد انگیزه و جذب اقشار مختلف به آموزش عمومی قرآن فراخوان داد.

وی افزود: در راستای یاد شده اتحادیه قرآنی کرمانشاه برای حمایت از محصولات و خدمات فرهنگی و قرآنی مؤثر و توسعه تولیدات چند رسانه‌ای در فضای مجازی تلاش می‌کند تا با شناسایی این آثار به حمایت تخصصی این حیطه بپردازد.

سلیمی تصریح کرد: به زودی در این خصوص فراخوانی در استان اعلام می‌شود تا مؤسسات قرآنی آثار تولیدی خود را به‌منظور فرایند بررسی و حمایت به این اتحادیه ارسال کنند.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه با اشاره به موضوعات اعلامی فراخوان برای ارسال آثار، گفت: این موضوعات شامل «تألیف کتاب در حوزه آموزش عمومی قرآن، تولید ترم افزار رایانه‌ای، تولید اپلیکیشن تلفن همراه، تولید فیلم آموزشی، فیلم‌های آموزشی مربی محور روخوانی، روان‌خوانی، صحیح‌خوانی، تجوید قرآن، صحیح و زیباخوانی نماز، حفظ عمومی قرآن، مفاهیم قرآن، تولید موشن گرافی صون محور با تصاویر گرافیکی روخوانی، صحیح خوانی، تجوید قرآن، صحیح و زیباخوانی نماز، حفظ عمومی قرآن، مفاهیم قرآن، روخوانی، صحیح و زیباخوانی برای کودکان» است.

وی در پایان اظهار کرد: آثار ارسالی تولید بعد سال ۹۸ باشد و مؤسسات قرآنی از ۴ آبان تا ۱۰ آذرماه می‌توانند برای ارسال تولیدات خود از طریق ایمیل ethadyeqoraniran@gmail.com اقدام کنند.

انتهای پیام