صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۱۰۵۴۸
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵

مدیرکل آموزش و پرورش البرز از تمدید مهلت ثبت‌نام چهارمین دوره توانمندسازی داوران مسابقات قرآن(ویژه فرهنگیان) در البرز خبر داد و گفت: متقاضیان می‌توانند تا ۱۵ آبان برای ثبت‌نام در این دوره اقدام کنند.

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز از تمدید مهلت ثبت‌نام در دوره توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز تا ۱۵ آبان جاری خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌نام این دوره ویژه توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز در قالب ۱۱ تخصص و رشته ویژه فرهنگیان از مهرماه آغاز شده و تا ۱۵ ماه جاری تمدید شده است.

وی با بیان اینکه فرهنگیان علاقه‌مند به ویژه فرهنگیانی که داوری مراحل شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش را برعهده دارند می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه ایران پرورشی یا کانال مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در شبکه شاد به آدرس mosabeghatfarhangianmedu@ به‌منظور ثبت‌نام در دوره اقدام کنند.

این مسئول گفت: زمان شروع دوره آذرماه سال‌ جاری اعلام شده و آزمون ورودی این دوره بر اساس محتوای کتاب ندای رحمت خواهد بود. افرادی که حدنصاب نمره لازم را کسب کنند مجوز حضور در دوره را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام