صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۱۵۲۸۶
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه راه‌اندازی خانه قرآن در سطح استان محدودیت تعداد ندارد، گفت: البته پراکندگی این مراکز در یک منطقه مورد توجه است و باید فواصل آن‌ها مدنظر قرار گیرد.

سیدحمید موسوی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، بیان اینکه راه‌اندازی خانه قرآن در سطح استان محدودیت تعداد ندارد، گفت: البته پراکندگی این مراکز در یک منطقه مورد توجه است و باید فواصل و تعداد این خانه‌ها در یک منطقه رعایت شود.

وی تصریح کرد: طی ماه گذشته در خواست صدور و یا تمدید مجوز 20 خانه قرآن شهری و روستایی از استان فارس به سازمان دارالقرآن‌الکریم ارسال شده است. از این تعداد 12 درخواست مربوط به شهرستان نی‌ریز است که کم سابقه بود و نشان از تلاش و پیگیری مسئولان اداره تبلیغات شهرستان دارد. مابقی نیز به شهرستان‌های لارستان، فیروزآباد، فسا، استهبان، داراب و گله‌دار اختصاص داشتند.

موسوی با بیان اینکه از مجموع 20 پرونده ارسالی 13 مورد جهت تمدید و 7 مورد به منظور صدور مجوز جدید به مرکز ارسال شده‌اند، گفت: متقاضیان راه‌اندازی خانه قرآن اعم از شهری یا روستایی باید روال قانونی این امر را که چندان پیچیده نیست، طی کنند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: علاقه‌مندانی که مایل به راه‌اندازی خانه قرآن شهری یا روستایی هستند در گام اول با مراجعه به سایت تلاوت با ضوابط طرح آشنا شده و فرم‌های درخواست مربوطه را تکمیل کرده و مدارک اولیه را بارگذاری کنند.

انتهای پیام