صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۱۵۹۹۰
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

فرمانده سپاه ثارالله کرمان در رزمایش اقتدار بسیج با بیان اینکه رمز موفقیت بسیج تبعیت محض از امام خویش است تصریح کرد: بسیج از عاشورا یاد گرفت که باید خود را سپر بلای دین، شیعه، انقلاب اسلامی و ولایت کند. ما با بسیجمان فرهنگ عاشورا را در دفاع مقدس حاکم و نهادینه کردیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، رزمایش اقتدار بسیج همزمان با سراسر کشور با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان، مسئولان و جمعی از بسیجیان استان امروز سوم آذرماه در مصلای امام علی(ع) شهر کرمان برگزار شد.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جلسه امروز را جلسه همدلی جریان انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: اجتماع امروز اجتماع اقتدار بسیج در قاموس نیروهای مؤمن انقلابی است. نیروهایی که در وجودشان مثلث مقدس بسیج را نهادیه کردند و انقلابی، مکتبی و مردمی هستند و برای اجرای رسالت خود هوشیارانه در همه عرصه‌ها گوش به فرمان ولی خدا هستند.

معروفی، انسجام را برای جامعه ضروری دانست و گفت: حضور معنادار بسیجیان امروز در سراسر کشور امید را در جامعه اسلامی، نیروهای خودی و در جامعه اسلامی خارج از مرزهای ما چند برابر و دشمن را متزلزل خواهد کرد که خروجی آن عزت، شرف و بزرگی خواهد شد.

وی با درود به روح مطهر امام راحل به‌عنوان پایه‌گذار این شجره طیبه گفت: امام خمینی(ره) با تأسی از پیامبر اسلام(ص) امام علی(ع) و امام حسین(ع) بسیج را بنیان نهاد و امروز در کشورهای مختلف و جامعه اسلامی تأثیر بسیج مشهود است که نمونه‌ ملموس آن برکنده شدن داعش است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه امامین انقلاب، شهیدان والامقام و نماد شهدا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تک تک ملت ایران به‌ویژه بسیجان الگوی جهان اسلام هستند، تصریح کرد: چیزی که امروز در جهان اسلام شاهد هستیم برگرفته از الگوی عملی نظام ولایی است.

وی منطق بسیج را منطق عاشورا دانست و گفت: ما با بسیجمان فرهنگ عاشورا را در دفاع مقدس حاکم و نهادینه کردیم و نیم روز واقعه عاشورا را ۸ سال تکرار کردیم.

سردار معروفی با بیان اینکه رمز موفقیت بسیج تبعیت محض از امام خویش است، تصریح کرد: بسیج از عاشورا یاد گرفت که رسالت محور باشد نه محاسبه‌گر و به دنبال پیش روندگی است. بسیج از عاشورا یاد گرفت که باید خود را سپر بلای دین، شیعه، انقلاب اسلامی و ولایت کند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با تأکید بر اینکه بسیج سیاسی است اما سیاست کار و حزبی نیست، بیان کرد: بسیج خود را فدای مثلث انقلاب یعنی ولایت، انقلاب و مردم می‌کند و این راهبرد بسیج مستضعفین است.

سردار معروفی با بیان اینکه بسیج بزرگ و قدرتمند است زیرا تکیه‌گاه او قرآن، اهل‌بیت و امامین انقلاب است، تصریح کرد: منظومه فکری بسیج حقیقت عاشوراست. بسیج بن بست شکن، مرجع و تکیه گاه مردم و به دنبال انجام رسالت خود است تا دشمن نتواند جامعه را نا امید کند.

وی شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی را الگوی عملی بسیج  در تمام عرصه‌ها دانست و گفت: باید برای باز کردن همه‌ی گروه بر روی منظومه فکری و اندیشه او کار کرد.

فرمانده سپاه ثارالله در بخش دیگری از سخنانش به گزارشی از خدمات بسیج در یک سال گذشته در استان کرمان پرداخت و گفت: تشکیل قرارگاه آبرسانی مرد میدان شهید سلیمانی و آبرسانی به روستاهای کرمان، توزیع کمک‌های معیشتی، تعمیر، ترمیم و ساخت خانه مددجویان و محرومین و مدرسه، راه‌اندازی کارگاه‌های اشتغالزایی، اهدا جهیزیه، تشکیل دو قرارگاه برای محرومیت زدایی در جنوب استان در قالب بسیج سازندگی و غیره ازجمله مهترین اقدامات است و ما در انجام این اقدامات به دنبال خدمت‌رسانی به مردم و کمک به سیستم اجرایی هستیم و رقیب کسی نیستیم.

انتهای پیام