صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۱۶۱۲۳
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰

پیکر شهید مدافع حرم «نجیب حسینی»، رزمنده تیپ فاطمیون و ساکن محلات در تفحص انجام شده در کشور سوریه شناسایی و به کشور منتقل شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، پیکر پاک شهید مدافع حرم «نجیب حسینی» شهید 17 ساله از اتباع افاغنه، ساکن محلات و رزمنده تیپ فاطمیون در تفحص انجام شده در کشور سوریه شناسایی و به کشور منتقل شد.

سرهنگ حسین رضایی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج محلات، ضمن اعلام این خبر، از تفحص و شناسایی پیکر مطهر شهید مدافع حرم «نجیب حسینی» در کشور سوریه خبر داد و گفت: این شهید مدافع حرم در ۹ شهریور ۱۳۹۵ در منطقه حلب به دست تکفیری‌ها به شهادت رسید و در تفحص و شناسایی اخیر، پیکر پاکش از طریق آزمایش تطبیق نمونه DNA شناسایی و به کشور منتقل شد.

رضایی در خصوص برنامه‌های ورود، وداع و تشییع این شهید والامقام بیان کرد: امروز، چهارم آذر ماه ساعت 18 پیکر مطهر این شهید به یادواره شهدای نخجیروان منتقل می‌شود. همچنین مراسم شبی با شهید همراه با قرائت پرفیض دعای کمیل و مناجات حضرت امیر(ع) ساعت 21:00 همان روز در  بیت‌الشهدای گلزار شهدای محلات برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم وداع با شهید نیز از ساعت 11 صبح روز جمعه، ۵ آذر در مسجدالقائم(عج) محلات انجام و پس از آن پیکر این شهید بعد از اقامه نماز عبادی - سیاسی جمعه از میدان‌نماز به سمت گلزار شهدا با حضور مردم شهیدپرور شهرستان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام