صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۱۶۴۵۳
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان خبر داد:

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان از برگزاری نخستین دوره تثبیت محفوظات حافظان و مربیان حفظ قرآن در این استان خبر داد و گفت: این دوره از ۱۵ آذرماه جاری، هر هفته روزهای سه‌شنبه برگزار می‌شود.

روح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری دوره تثبیت محفوظات و برنامه‌دهی حفظ ویژه حافظان و مربیان حفظ این خبر داد و  گفت: این دوره با هدف تقویت مربیان قرآنی به‌صورت مجازی در بستر اسکای‌روم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از ظرفیت حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا نجفی، مسئول مراکز مجازی سازمان اوقاف و امور خیریه و مدرس دوره‌های تربیت مربی حفظ قرآن کریم استفاده می‌شود، افزود: دوره تثبیت محفوظات و برنامه‌دهی حفظ از 15 آذرماه جاری، سه‌شنبه‌های هر هفته برگزار می‌شود.

بلواسی با اشاره به اینکه تمام حافظان استان می‌توانند جهت بهره‌مندی از این دوره به سایت اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان مراجعه کنند، گفت: این دوره تا پایان سال‌ جاری ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان همچنین از برگزاری آزمون جاماندگان و بازماندگان دوره تربیت مربی حفظ قرآن در لرستان خبر داد و گفت: این آزمون طی روزهای هفتم و هشتم آذرماه جاری برگزار و پرونده این دوره بسته می‌شود.

انتهای پیام