صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۱۷۱۵۳
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴

مدیر کانون فرهنگی - هنری کوثر از تولید نرم‌افزار «افلاکیان خاکی» با محوریت زندگینامه و وصایای ۳۶ شهید دانش‌آموز شهرستان رودان در راستای ترویج فرهنگ شهادت خبر داد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، محمد رستاخیز، مدیر کانون فرهنگی - هنری کوثر بخش جغین از توابع شهرستان رودان در استان هرمزگان، امروز، 8 آذرماه، اظهار کرد: نرم‌افزار افلاکیان خاکی با محوریت زندگینامه و وصایای ۳۶ شهید دانش‌آموز شهرستان رودان در راستای ترویج فرهنگ شهادت تولید شده است.

وی با بیان اینکه این نرم‌افزار با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدای دانش‌آموز شهرستان رودان تولید شده است، افزود: این نرم‌افزار توسط واحد فناوری کانون فرهنگی - هنری کوثر طراحی و تولید شده و در مرحله انتشار در کافه بازار قرار  گرفته است.

مدیر کانون فرهنگی – هنری کوثر تصریح کرد: پس از طی مرحله انتشار، به‌زودی اطلاع‌رسانی در راستای شناساندن این نرم‌افزار در جامعه و انتشار لینک آن در دستور کار قرار می‌گیرد. نرم‌افزار افلاکیان خاکی برای نصب بر روی سیستم اندروید طراحی شده است.

رستاخیز عنوان کرد: این نرم‌افزار برای آشنایی عموم با ۳۶ شهید دانش‌آموز شهرستان رودان که به عنوان  اسوه علم و دانش شهرستان شناخته می‌شوند در دستور کار قرار گرفته و در آینده شاهد توسعه این نرم‌افزار خواهیم بود.

وی در پایان یادآور شد: پیش از این نیز نرم‌افزار «امام در سنگر نماز» در سال 98 به همت واحد فناوری کانون فرهنگی - هنری کوثر طراحی و تولید و در سامانه بچه‌های مسجد بارگذاری شده بود.

انتهای پیام