صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۱۷۲۵۰
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: هزینه حمل متوفی از تمام مناطق ۱۵گانه شهر اصفهان برای خاکسپاری در آرامستان باغ رضوان، رایگان است.

به گزارش ایکنا، به نقل از معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان، علی حاجیان، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان اظهار کرد: با هدف تکریم ارباب رجوع و نرم‌افزاری شدن خدمات آرامستان‌ها، اعزام خودروهای حمل متوفی به آرامستان باغ رضوان، در ساعات مختلف شبانه‌روز، از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۵۳۰ امکان‌پذیر است.

وی افزود: سامانه ذکر شده، این امکان را برای شهروندان گرامی ایجاد می‌کند که در هر نقطه از شهر اصفهان با شماره چهار رقمی ۱۵۳۰ تماس گرفته و برای حمل متوفیان خود، درخواست خودرو کنند، تا درخواست آنها ثبت شده و خدمات مورد نیاز در کمترین زمان ممکن ارائه شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان تصریح کرد: هزینه حمل متوفی از تمام مناطق ۱۵گانه شهر اصفهان برای خاکسپاری در آرامستان باغ رضوان، رایگان است و در سایر موارد، براساس تعرفه مصوب شورای اسلامی شهر اصفهان، اقدام خواهد شد.

حاجیان تسهیل خدمت‌رسانی و بهره‌گیری هر چه بیشتر از امکانات نرم‌افزاری را از جمله رویکردهای مورد توجه در مدیریت آرامستان‌های شهر اصفهان برشمرد و گفت: تلاش می‌کنیم با ایجاد بستر نرم‌افزاری مناسب، میزان مراجعات حضوری شهروندان به بخش‌های اداری کاهش یافته و آنها خدمات مورد نیاز خود را با سهولت و شفافیت بیشتری دریافت کنند.

انتهای پیام