صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۱۷۴۴۵
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

یک زوج یزدی با فروش فیش حج تمتع و پرداخت مبلغ 80 میلیون تومان زمینه آزادی چهار زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان را فراهم کردند.

به گزارش ایکنا از یزد، یک زوج یزدی با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ 800 میلیون ریال، هزینه فروش فیش حج تمتع خود را به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص داده و با اهدای این مبلغ زمینه‌ساز آزادی چهار محکوم مالی از زندان شدند.

این زوج که تمایلی به فاش شدن نام و تصویر خود نداشتند، در خصوص این اقدام خداپسندانه چنین گفتند: با توجه به شرایط کنونی و با توجه به محکومانی که در زندان‌ها به سر می‌برند که برای آزادی چشم انتظار کمک هستند، تصمیم گرفتیم از این سفر معنوی صرف نظر کرده تا قدم خیری در راستای آزادی این محکومان برداشته باشیم.

یادآور می‌شود با کمک این زوج یزدی چهار محکوم جرائم غیرعمد که به دلیل بدهی مالی در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند، آزاد و به آغوش خانواده خود باز خواهند گشت.

همچنین در اقدامی دیگر، یک نیکوکار یزدی مبلغ 140 میلیون ریال هزینه خیرات پدر و مادر خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد.

این نیکوکار نیز که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت هدف از این اقدام را خشنودی خداوند و شادی روح پدر و مادر خود بیان کرد و گفت: حدود هفت ماه پیش  پدر و مادر خود را ظرف مدت یک هفته به دلیل ابتلا به ویروس منحوس کرونا از دست داده و به دلیل شرایط اجتماع و جلوگیری از انتشار این ویروس از برگزاری مراسم یادبود خودداری کردیم.

وی یادآور شد: در شرایط کنونی با مشورت خانواده تصمیم گرفته شد تا مبلغی را جهت شادی روح این دو عزیز از دست داده به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دهیم تا با این اقدام در آزادی یک محکوم و شادی دل خانواده وی نقش کوچکی داشته باشیم.

انتهای پیام