صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۱۷۸۸۰
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵

آخرین آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی شاهرود و سمنان نشان می‌دهد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۳ بیمار مشکوک به کرونا در استان سمنان شناسایی شده است.

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان طی ۲۴ ساعت منتهی به شامگاه چهارشنبه، 10 آذرماه و ابتدای پنجشنبه، 11 آذرماه هیچ بیمار مشکوک به کرونا جان خود را از دست نداده است.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر به دلیل ویروس کویید ۱۹ جان خود را در هشت شهرستان استان سمنان از دست داده‌اند و این بیماری علی‌رغم تثبیت شرایط و عقب‌نشینی همچنان قربانی می‌گیرد.

در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۶۳ نفر مبتلای جدید و قطعی به ویروس کرونا در شهرستان‌های استان سمنان شناسایی و ۱۵ نفر نیز به تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ها افزوده شده است.

همچنین در این بازه زمانی مجموعاً ۷۸ نفر با علائم مشکوک به کرونا به بیمارستان‌ها مراجعه کردند که ۴۸ نفر به‌صورت سرپایی درمان و دوره نقاهت را در منزل خواهند گذراند، چراکه نیاز به بستری آنها در بیمارستان نبوده است.

هم‌اکنون دامغان و شاهرود در وضعیت نارنجی، سمنان و گرمسار، مهدی‌شهر و سرخه در وضعیت زرد و آرادان و میامی در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد.  ۹۲ درصد از جمعیت استان سمنان واکسن دز اول کرونا زده‌اند و آمار دز دوم نیز بیش از ۸۶ درصد تا ابتدای هفته جاری اعلام شده است.

یادآور می‌شود، واکسیناسیون، دوری از تجمعات، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و مسائل بهداشتی اولویت و توصیه مسئولان به مردم است.

انتهای پیام