صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۱۸۳۳۲
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

استاندار البرز با بیان اینکه رسیدگی به مناطق محروم و کسب رضایتمندی مردم در دستور کار قرار دارد، گفت: باید از ظرفیت ائمه جمعه برای حل مشکلات مردم استفاده شود.

به گزارش ایکنا از البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، ظهر امروز، 13 آذرماه در دیدار با ائمه جمعه استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در البرز صورت گرفت، پس از استماع مطالب ائمه جمعه در خصوص مسائل استان، گفت: به امید خدا بیش از گذشته با کوله‌باری از تجربه اجرایی در کشور، در خدمت مردم البرز خواهم بود.

وی افزود: همواره با علما و مراجع ارتباط تنگاتنگی داشته‌ام و از این ظرفیت بهره‌ برده‌ام؛ ائمه جمعه و جماعت در بطن جامعه هستند و از بسیاری موضوعات عمومی مطلع هستند. به‌طور قطع با روحیه تعامل و هم‌افزایی که در خود سراغ دارم از تمامی ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی استان برای نیل به رضایتمندی مردم استفاده خواهم کرد.

این مسئول بیان کرد: اکنون مردم به امید و نشاط اجتماعی نیاز دارند و این امر با ایجاد بسترهای حل مشکلات معیشتی و اطلاع‌رسانی از اراده‌ای در این روند، محقق می‌شود.

استاندار البرز با تأکید بر اینکه مردم اگر اطمینان حاصل کنند که مسئولان درصدد حل مشکلاتشان هستند، همراه و حامی خواهند بود، افزود: امید است که با همدلی و تلاش جهادی و علمی شبانه‌روزی با بهره‌گیری از خرد جمعی، تحول همه جانبه در استان برای مردم مشهود و ملموس باشد.

عبداللهی با بیان اینکه به موضوعات اجتماعی و فرهنگی احاطه کامل دارم و از تجاربم در این زمینه برای رفع معضلات استان استفاده می‌کنم، گفت: حضور در نمازهای جمعه تمامی مناطق استان را در دستور کار قرار داده‌ام و در این میان با مردم نیز دیدار و گفت‌وگو خواهم داشت. علاوه بر این سه‌شنبه هر هفته دیدار چهره به چهره با مردم را در برنامه دارم و این امر را از تمامی فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی نیز خواسته‌ام.

وی با بیان اینکه متأسفانه زیرساخت‌های البرز متناسب با رشد سریع جمعیت تأمین نشده و این مهم محل بسیاری از نارضایتی‌هاست، گفت: آنچه در توان دارم برای توسعه پایدار استان و رسیدگی به مناطق محروم و کسب رضایتمندی مردم تلاش می‌کنم.

در این نشست، ائمه جمعه استان از دیدارهای مردمی و حضور استاندار البرز در نمازهای جمعه و حضور در نقاط محروم استان تقدیر کردند.

انتهای پیام