صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۱۸۶۹۲
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸

استاندار خوزستان گفت: استان خوزستان دین بزرگی بر گردن کشور دارد. ما باید علاوه بر اینکه یاد شهدا را زنده نگه می‌داریم، شهدا را به عنوان الگوی عملی در زمینه اداره کشور هم داشته باشیم.

به گزارش ایکنا از خوزستان، امروز 14 آذرماه در دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان با حضور صادق خلیلیان، استاندار خوزستان و سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان درباره برگزاری کنگره مقاومت در قرآن، کنگره شهیدان خوزستان و فعالیت بیشتر هیأت امنای شهدای هویزه، صحبت شد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان بعد از جلسه برگزاری گفت: این جلسه با سه موضوع که هر سه مرتبط با فرهنگ قرآن اهل بیت و ایثار و شهادت بود، برگزار شد. 

وی گفت: استان خوزستان ظرفیت‌های بالایی دارد که در هر سه موضوع کارگروه‌های گوناگون تشکیل شده تا بستر برگزاری این سه برنامه را آماده کنند.

استاندار خوزستان هم بعد از پایان جلسه گفت: بزرگداشت راه و یاد شهدا وظیفه ملی است.

وی ادامه داد: استان خوزستان دین بزرگی بر گردن کشور دارد. ما باید علاوه بر اینکه یاد شهدا را زنده نگه می‌داریم، شهدا را به عنوان الگوی عملی در زمینه اداره کشور هم داشته باشیم.

استاندار خوزستان بیان کرد: فرهنگ شهادت و آنچه که به عنوان اصول انقلاب اسلامی می‌شناسیم باید به نسل بعدی که مدیران آینده کشور هستند انتقال دهیم؛ دستگاه‌های حاکمیتی و دولتی باید در این زمینه کار کنند تا این اهداف را محقق کنیم و این کنگره را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

سردار شاهوارپور هم در جمع خبرنگاران گفت: جلسه سیاست‌گذاری برای برگزاری سه رویداد فرهنگی استان برگزار شد. در این جلسه برای تا اقدامات فرهنگی در یادمان ها تشدید شود. همچنین سال آینده کنگره شهدای استان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام