صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۱۸۶۹۷
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته پنج هزار و ۸۳ دز واکسن کرونا در استان تزریق شده که با اضافه شدن آن، در مجموع چهار میلیون و ۳۱۶ هزار و ۳۰۹ دز واکسن کرونا تزریق شده است.

علی‌احمد آقاپور، رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا علوم پزشکی آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان ۲۱۸ بیمار کرونایی بیمار کرونایی شناسایی شده است که از این تععداد ۷۹ نفر در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

وی افزود: در این مدت همچنین دو بیمار کرونایی جان خویش را از دست دادند که با احتساب آنها مجموع فوتی‌های کرونا در استان به هفت هزار و ۱۵۵ نفر می‌رسد.

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر تعداد بیماران کرونایی در استان برابر با ۶۷۷ نفر بوده که از این تعداد ۱۴۰ نفر در مراکز درمانی بستری و ۲۳ نفر آنها به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته پنج هزار و ۸۳ دز واکسن کرونا در استان تزریق شده که با اضافه شدن آن، در مجموع چهار میلیون و ۳۱۶ هزار و ۳۰۹ دز واکسن کرونا تزریق شده است.

آقاپور تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌شود رعایت پروتکل‌های بهداشتی را همچنان جدی بگیرند و با تزریق واکسن کرونا دچار سهل‌انگاری نشوند.



 

انتهای پیام