صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۱۸۷۰۲
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بر افزایش تعامل بین حوزه سلامت و خیرین تأکید کرد و گفت: نیت خیری که از مجمع خیرین تامین سلامت فارس آغاز شده، باید به بهترین شکل به ثمر برسد.

به گزارش ایکنا از فارس، سیدوحید حسینی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 14 آذرماه در دیدار با اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین تأمین سلامت استان فارس با تأکید بر اهمیت تقویت همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مجمع خیرین تأمین سلامت، خیرین را افرادی دانست که با نیت خیرشان در نزد خدا و مردم هستند؛ زیرا بسیاری از افراد با وجود توانایی مالی، ممکن است در کارهای خیر مشارکت نداشته باشند، اما خیرین و به ویژه نیک‌اندیشان حوزه سلامت همواره برای کمک به مردم پیشگام بوده‌اند.

وی با بیان اینکه در تمام دنیا با توجه به پیشرفت امکانات و تجهیزات، امور مرتبط با درمان بیماران هزینه‌های زیادی دارد، افزود: در کشور ما خیرین حوزه سلامت با یاری‌رسانی به بیماران و نیازمندان، این هزینه را برای مردم کاهش داده‌اند.

حسینی اظهار کرد: نیت خیری که از سال‌های گذشته در استان فارس آغاز و پس از آن در تمام کشور اجرایی شده، باید برای خدمت‌رسانی به مردم به بهترین شکل به ثمر برسد که در فارس امروز این خدمت‌رسانی به خوبی انجام شده است.  

محمود تابنده، رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین تامین سلامت فارس نیز در این نشست فعالیت در عرصه خدمت به مردم را نشانه عنایت خداوند دانست و گفت: دستاورد مشارکت خیرین در حوزه سلامت، گسترش عرصه‌های خدمت به بیماران و افراد نیازمند بوده است.

وی، نتیجه گسترش همراهی و همکاری مجمع خیرین تأمین سلامت فارس و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز را توسعه سلامت مردم دانست و اضافه کرد: تعامل و ارتباطات بین مجمع و دانشگاه همیشه تنگاتنگ بوده است و باید بیشتر از گذشته باشد.

بررسی تعرفه‌ها در بیمارستان‌های خیریه و همچنین توسعه و ارتقای امکانات و تجهیزات پزشکی و درمانی از دیگر مواردی بود که دکتر تابنده در این نشست به آن‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام